Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 24 in /home3/wogchnhu/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
فروشنده غذاده اتوماتیک پرتابی - فارود صنعت

فروشنده غذاده اتوماتیک پرتابی

آبزیان برای اینکه رشد خوبی داشته باشند باید به خوبی و منظم تغذیه شوند. غذاده اتوماتیک پرتابی دستگاهی است که غذا را به صورت منظم و مقدار تعیین شده در راس ساعت بین آبزیان توزیع میکند. همچنین یکی از قابلیتهای این دستگاه نصب تابلوی اتوماتیک است که با نصب آن بر روی غذاده اتوماتیک شما این امکان را دارید که میزان غذای مشخصی را در زمان تعیین شده به صورت اتوماتیک بین آبزیان توزیع کنید.

فروشنده غذاده اتوماتیک پرتابی

راهنمای انتخاب غذاده اتوماتیک پرتابی

راهنمای انتخاب غذاده اتوماتیک پرتابی اگر خواستار این هستید که محصول خوبی وارد بازار کنید باید در انتخاب غذاده اتوماتیک دقت داشته باشید. باید این نکته را در ذهن داشت که غذا دهی سنتی و با دست هنوز مرسوم است. ولی باید این مساله را در نظر داشت که غذا دهی اتومات مزایایی دارد که در نوع سنتی آن دیده نمی شود. از جمله مزایای استفاده از این دستگاه می توان به

  • غذا دادن به آبزیان توسط مسئول استخر در فاصله ها زمانی تعیین شده اشاره کرد.
  • می توان طوری برنامه ریزی کرد که چند غذاپاش با یک دستگاه کنترل شود یا به صورت مجزا این کا را انجام شود.
  • می توان برای زمان غذا دهی به آبزیان برنامه ریزی کرد
  • می توان با نصب این دستگاه در استخر پرورش میگو و ماهی غذا را در قسمت تعیین شده قرار داد تا توزیع شود.
  • با این دستگاه چون تمام آبزیان به یک اندازه تغذیه می شوند محصول به اندازه مساوی غذا می خورد واختلاف سایز بین انها کاهش می یابد.
  • از اتلاف مواد غذایی و هدر رفتن آن تا حدود زیادی جلوگیری به عمل می آید
  • راه اندازی دستگاه و نصب آن بسیار آسان است.
  • برای استخر هایی که انبوه ماهی دارند بسیار ایده آل است.
  • به جای اینکه غذا دهی در دو وعده صبح و شب و با مقادیر زیاد انجام شود می توانید در فواصل زمانی معین و مقدار غذای تعیین شده غذا دهی را انجام دهید.
  • برای تامین انرژی این دستگاه میتوان از پنل خورشیدی استفاده کرد.
  • با استفاده از پنل خورشیدی از برق رایگان و انرژی خورشید استفاده می شود در روزهای ابری دستگاه اتومات به نیروی برق وصل میشود تا خللی در برنامه تغذیه آبزیان صورت نگیرد.
  • دستگاه غذاده اتومات که به همراه یک پایه کنار استخر وصل می شود بسیار مقرون به صرفه است. هم حمله موجودات موزی که به غذا یا آبزیان حمله می کنند کاهش می یابد هم در همه جای استخر غذا پخش می شود.

تنوع در تولید این محصول باعث شده به خریداران این اجازه را بدهد تا انتخاب بهتری داشته باشند. این دستگاه برای آبزیان سرد و گرم طراحی شده است. این دستگاه به صورت برقی و خورشیدی یا هر دو ساخته می شود. قابلیت استفاده این دستگاه هم برای استخرهای بزرگ است و هم در استخرهای کوچک می توان از آن بهره برد. این نوع غذا دهی بسیار سود ده بوده و باعث پایین آمدن هزینه ها شود.

خرید غذاده اتوماتیک پرتابی

خرید غذاده اتوماتیک پرتابی با خرید غذاده اتوماتیک شما این امکان را دارید که از مزایای استفاده از ان بهره ببرید. هم هزینه ها را می توانیدکنترل کنید و تا مقدار قابل توجهی از هزینه ها بکاهید. هم از حمله حیوانات موزی به غذا یا خود آبزیان جلوگیری کنید. با نصب غذاده های شناور شما می توانید توزیع غذا را در همه جای استخر در فواصل زمانی تعیین شده کنترل کنید و محصولی با کمترین تغییر سایز داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما