Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 11 in /home3/wogchnhu/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
خرید غذاده اتوماتیک پرورش میگو - فارود صنعت

خرید غذاده اتوماتیک پرورش میگو

آیا لازم است برای پرورش میگوی خود یک فیدر اتوماتیک یا غذاده اتوماتیک پرورش میگو پیدا کنید؟ اگر چنین است، دو بار فکر نکنید و نگاهی به این مجموعه ویژه از بهترین فیدرهای ماهی موجود در این بازار بیندازید. متخصصان ما آنها را به ویژه برای شما تجزیه و تحلیل کرده اند، بنابراین شما می توانید یکی از آنها را متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید. جهت خرید غذاده اتوماتیک پرورش میگو با ما تماس بگیرید.

خرید غذاده اتوماتیک پرورش میگو

شیوه کار غذاده اتوماتیک پرورش میگو

شیوه کار غذاده اتوماتیک پرورش میگو شیوه کار غذادهی پرورش میگو بسیار ساده است. وقتی اسپیندل شماره گیری چرخانده می شود، جعبه ورق می خورد. در همان زمان، مقدار مشخصی از غذا در پشت پارتیشن باقی مانده و از سوراخ آکواریوم رها می شود. دستگاه باید آزمایش شود، اندازه جعبه و یک قسمت را با یک بار تنظیم و همچنین بررسی عملکرد را انجام دهید. همچنین در مورد تثبیت قابل اعتماد در کنار آکواریوم فراموش نکنید.

محصولات ما دارای یک طرح کارآمد ضد رطوبت برای مکان یابی ایمن غذای ماهی شما هستند. شما می توانید هم حجم غذا و هم مقدار آن را که می خواهید ماهی تغذیه کنید برنامه ریزی کنید. علاوه بر این، همه این توابع را می توان توسط یک نوار لغزنده کارآمد کنترل کرد. همچنین، فیدر بسته به شکل آکواریوم می تواند روی لبه یا مستقل نصب شود.

مدل غذاده میگو دارای اندازه کوچکی است، اما در عین حال بسیار کارآمد خواهد بود زیرا به شما امکان می دهد ماهی را به صورت دستی یا خودکار تغذیه کنید.

علاوه بر این، از یک طرح کارآمد ضد رطوبت برای نگهداری مواد غذایی در شرایط مطلوب برخوردار است. ظرف را می توان در صورت نیاز به راحتی و بدون نیاز به جدا کردن فیدر اتوماتیک مجدداً پر کرد و مقدار مواد غذایی توزیع شده را نیز می توان با چرخش تنظیم کرد.

مرجع فروش غذاده اتوماتیک پرورش میگو

مرجع فروش غذاده اتوماتیک پرورش میگو مرجع فروش غذاده اتوماتیک پرورش میگو ما این محصولات فوق العاده کاربردی را با مقرون به صرفه ترین قیمت عرضه می کند. این دستگاه شامل یک نمایشگر دیجیتالی کاربردی و همچنین اتماماتی شفاف است که به شما امکان می دهد از طریق ظرف غذای قابل جابجایی ببینید، به شما اجازه می دهد تا بدانید ماهی شما چه مقدار غذا مانده است.

این دستگاه به شما این امکان را می دهد که انتخاب کنید آیا می خواهید ماهیان خود را هر 12 یا هر 24 ساعت تغذیه کنید و با یک محفظه برای ذخیره مواد غذایی آن را به یک گزینه عالی تبدیل می کند. این دستگاه شامل یک قیف بسیار مقاوم در برابر رطوبت است که غذای ماهی شما را برای مدت زمان طولانی تری تازه نگه می دارد و بدون شک موردی با کاربرد بسیار آسان است که از بهترین کیفیت برخوردار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما