Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 12 in /home3/wogchnhu/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
بازار خرید غذاده اتوماتیک پرتابی - فارود صنعت

بازار خرید غذاده اتوماتیک پرتابی

پرورش ماهی می تواند زمانبر باشد، اما ممکن است همیشه وقت صرف وقت نداشته باشید. این لازم نیست مانع از داشتن ماهی شوید، یک غذاده اتوماتیک پرتابی به حل مشکل کمک می کند. این یک روش عالی برای تغذیه ماهی شماست.
شاید شما سفرهای کاری مکرر داشته باشید، یا شاید فقط به تعطیلات بروید. این فیدرها مواد غذایی را به داخل مخزن می اندازند و شما را در ادامه برنامه شلوغ خود آزاد نگه می دارند. ما بازار خرید غذاده اتوماتیک پرتابی در ایران هستیم.

بازار خرید غذاده اتوماتیک پرتابی

راهنمای انتخاب غذاده اتوماتیک پرتابی

راهنمای انتخاب غذاده اتوماتیک پرتابی انتخاب غذاده اتوماتیک پرتابی مناسب شما می تواند دشوار باشد، وضعیت همه متفاوت است. بنابراین حتماً قبل از خرید متن کامل این مقاله را بخوانید تا مطمئن شوید پول شما به هدر نمی رود. فیدر ماهی اتوماتیک تورلام: تنظیم این فیدر بسیار آسان است.
در صورتی که بخواهید فوراً ماهی خود را تغذیه کنید، دارای یک دکمه خوراک دستی است. مواد غذایی را با قیف مقاوم در برابر رطوبت تازه نگه می دارد. به دلیل قابلیت اطمینان خارق العاده آن مشهور است.

با این دستگاه ماهی می تواند تا 4 بار در روز تغذیه شود. راه اندازی آن بسیار آسان است و دارای یک راهنمای کاربر جامع است. برای آرامش خاطر شما 12 ماه ضمانت دارد. کنترل اسلایدر برای تنظیم مقدار غذایی که آزاد می شود آسان است. پیکربندی و نگهداری بسیار ساده است. این یک طبل دوم غذایی دارد که به مدت یک هفته دیگر غذا را در خود نگه می دارد. پر کردن آن با غذا آسان است. دارای دو پیکربندی مستقل یا تنظیم شده است.

غذاده اتوماتیک پرتابی با پنل: پنل LCD که به شما امکان می دهد فرکانس و میزان تغذیه آن را کنترل کنید. این باتری کار می کند، بنابراین نیازی نیست نزدیک منبع تغذیه باشید. تمیز و نگهداری آن ساده و آسان است. فیدر ماهی اتوماتیک دستگاه های الکترونیکی هستند که وقتی در آنجا نیستید ماهی های شما را تغذیه می کنند. شما می توانید اندازه و تعداد دفعات غذا را کنترل کنید.

قیمت فروش غذاده اتوماتیک پرتابی

قیمت فروش غذاده اتوماتیک پرتابی مجموعه ما با نهایت افتخار بهترین قیمت فروش غذاده اتوماتیک پرتابی را در ایران ارائه می دهد. آنها در واقع یک ظرف غذا هستند که با تایمر کار می کنند و در زمان تعیین شده غذا را به آب می ریزند. بسته به مدل، آنها می توانند به مدت شش هفته بدون پر کردن دوباره کار کنند.

اکثر آنها پلاستیکی با یک ظرف شفاف و یک صفحه نمایش دیجیتال برای تنظیمات برنامه نویسی هستند. بعضی از آنها کمی متفاوت به نظر می رسند زیرا بیش از یک نوع فیدر اتوماتیک وجود دارد (برای توضیحات بیشتر پیرامون این موضوع تماس بگیرید)، اما معمولاً در کنار آکواریوم قرار می گیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما