Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 14 in /home3/wogchnhu/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
عرضه کننده غذاده اتوماتیک پرورش میگو - فارود صنعت

عرضه کننده غذاده اتوماتیک پرورش میگو

یکی از صنایع رو به رشد جهان، در مورد تغذیه آبزیان مانند میگو می باشد، که با رشد تکنولوژی، روش های دستی غذا دادن آبزیان، قدیمی شده است و دستگاه غذاده اتوماتیک پرورش میگو، در صدر تکنولوژی غذادهی آبزیان، قرار گرفته است. با این وسیله، دیگر نیاز به قایق نیست که فرد بر روی قایق بنشیند و گلوله هایی از غذا را به قسمت حوضچه میگوها پرتاپ کند. به آسانی و بدون دردسر، بر اساس میزان تغذیه میگوها و سن آنها، دستگاه، غذا را، در سطح استخر پرورش میگو، توزیع می کند.

عرضه کننده غذاده اتوماتیک پرورش میگو

مشخصات غذاده اتوماتیک پرورش میگو

مشخصات غذاده اتوماتیک پرورش میگو

  • روش های تغذیه آبزیان، در حال توسعه مداوم هستند و تلاش هایقابل توجهی در جستجوی اتوماسیون این عملیات صورت گرفته است. این مورد غذاده اتوماتیک است که در سالهای اخیر تولید شده اند که با استفاده مناسب و اصولی از این وسیله، باعث کاهش چشمگیر هزینه های تولید و بهبود سرعت رشد میگو می شود. نتایج به دست آمده نشان می دهد که تغذیه خودکار به بهبود کارایی و سودآوری، در تولید میگوی پرورشی، کمک می کند.

۱. یکی از مشخصات غذاده اتوماتیک، بدین صورت است که این دستگاه قادر است در استخرهای بزرگ پرورش میگو، تا شعاع 10 متری از سطح آب، غذا را در سطح آب پخش کند.

۲. دومین مشخصه، سیستم کنترل موجود بر روی دستگاه غذاده اتوماتیک، است که دارای زمان از قبل تنظیم شده و میزان غذای مشخص شده برای هر بار استفاده از دستگاه می باشد، که به طور خودکار دستگاه بر اساس سیستم پیش فرض، انجام می دهد.

۳. سومین ویژگی دستگاه، کارآمدی این دستگاه است که، کاملاً مرتبط با شکل و اندازه استخر است. اگر غذاده اتوماتیک در استخری با مساحت کوچک تر از یک هکتار نصب شود، میتوان از آن برای تغذیه حدود ۶۰۰ هزار قطعه میگو استفاده نمود حال آنکه در استخرهای بزرگ با مساحت بیش از ۲ هکتار، این راندمان به ۳۰۰ هزار قطعه میگو به ازاء هر دستگاه کاهش می یابد.

مرکز پخش غذاده اتوماتیک پرورش میگو

مرکز پخش غذاده اتوماتیک پرورش میگو شرکت های زیادی در زمینه تولید و تجهیزات دستگاه های مختص به آبزیان، از جمله میگو، فعالیت دارند.یکی از این دستگاه های کاربردی، دستگاه غذا ده اتوماتیک می باشد که نقش بسزایی در تغذیه آبزیان دارند.برای خرید دستگاه، نیاز به مراجعه حضوری نیست، از طریق سایت های اینترنتی فروش این دستگاه ها، به راحتی می توانید، با مشاوران فروش تماس بگیرید و دستگاه را، در محل مورد نظر دریافت کنید.

در سایت های مرکز پخش غذاده اتوماتیک، انواع مدل دستگاه با ویژگی ها و کارآیی آنها، گذاشته شده است، کافی است با مشاوره و بررسی مساحت مکان مورد استفاده دستگاه، به راحتی آن را با ضمانت فروش دستگاه، خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما