Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 22 in /home3/wogchnhu/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
عرضه دستگاه پی اچ متر با نرخ روز - فارود صنعت

عرضه دستگاه پی اچ متر با نرخ روز

عرضه دستگاه پی اچ متر به صورت مستقیم باعث حذف واسطه می شود. فروش ویژه دستگاه پی اچ متر توسط برخی از فروشگاه های زنجیره ایی انجام می گردد. خرید دستگاه پی اچ متر به صورت آنلاین نیز امکان پذیر است.

پی اچ یک کمیت مهم در علم شیمی است که میزان اسیدی یا بازی بودن مواد مختلف را مشخص می کند.
پایین بودن پی اچ نشان دهنده اسیدی بودن مواد ومحیط است. بیشتر آبزیان در پی اچ بین 5 تا 9 می توانند زندگی کنند.
اسیدی بودن محیط بدن باعث پوسیدگی دندان ها وکاهش کلسیم بدن می شود.

روش های عرضه دستگاه پی اچ متر

عرضه دستگاه پی اچ متر

از این دستگاه در صنایع مختلفی استفاده می شود.
یکی از صنایعی که کاربرد دستگاه پی اچ متر در آن بسیار زیاد است، مراکز پرورش ماهی است زیرا آبزیان به تغییرات اسیدی یا بازی بودن محیط بسیار حساس هستند.
روش های دستی برای اندازه گیری پی اچ وجود دارد اما استفاده از دستگاه دیجیتالی پی اچ متر بسیار دقیق و آسان تر است. عرضه دستگاه پی اچ متر به دو طریق انجام می شود.
عرضه مستقیم باعث شناخت خریداران ثابت توسط تولید کننده می شود که هم باعث جذب مشتری برای فروشنده وهم موجب سود بیشتر برای خریدار می گردد.
اما در عرضه غیر مستقیم در بین تولید کننده وخریدار شخص سومی به نام واسطه گر وجود دارد که کالا را با قیمت بیشتری به دست خریدار می رساند.

نحوه استفاده از پی اچ متر

پی اچ متر در آزمایشگاه های صنایع غذایی، دارویی، صنایع کشاورزی، دامپروری، تصفیه خانه ها و آزمایشگاه های پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.
پی اچ متر از دوقسمت میله کاوشگر واندازه گیر تشکیل می شود. میله کاوشگر PH محلول را با تبدیل کردن به سیگنال اندازه گیری می کند.
در پی اچ متر الکتریکی، پتانسیل الکتریکی را اندازه گیری و میزان یون هیدروژن را مشخص می کند. در آزمایشگاه های خون از پی اچ متر برای اندازه گیری PH خون استفاده می شود که معمولا بین 7.35 تا 7.45 است.
در صنایع فلزی اندازه گیری PH امری ضروری است زیرا این صنایع با آب ودما سروکار دارند وافزایش PH آب باعث خوردگی فلزات می شود.

هزینه خرید دستگاه پی اچ متر

عرضه دستگاه پی اچ متر

تعیین PH به وسیله روش رنگ سنجی یا همان کاغذ PH نیز انجام می شود اما روش دیجیتالی آن بسیار دقیق تر است.
دستگاه پی اچ متر در بیشتر مواقع از خارج به کشور وارد می شود که شامل هزینه های گمرکی خواهد شد.
برای خرید دستگاه پی اچ متر با هزینه کمتر با ما در تماس باشید.

تماس با ما