Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 18 in /home3/wogchnhu/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
صادر کننده تجهیزات پرورش ماهی درجه یک - فارود صنعت

صادر کننده تجهیزات پرورش ماهی درجه یک

صادر کننده تجهیزات پرورش ماهی درجه یک که جزو کشور ماهم نیز میباشد که در برخی از این محصولات بهترین صادرات را رد دست داریم لوازم های هواده و امونیاک سنج و …

ضرورت تجهیزات پرورش ماهی

صادر کننده تجهیزات پرورش ماهی

تجهیزات پرورش ماهی امری کاملا الزامی برای تمامی پرورش دهندگان نیز میباشد زیرا بدون این تجهیزات مشکل و تا حدی غیر ممکن نیز میباشد و ممکن است ضرر و زیان های جدی به ماهی ها زده شود.

تجهیزات های پرورش ماهی دستگاه هایی هستند که گاها دمای اب مقدار اکسیژن اب و بسیاری از ضرورت های نگهداری ابزیان را نیز فراهم میکند.

تجهیزات پرورش ماهی

یکی از تجهیزات که بعد از هوادهی امونیاک سنج و حباب اهمیت دارد وان های پرورش ماهی میباشد که در انواع های مختلفی که میتوان گفت وان های پلی اتیلنی و پلاستیکی در حال حاظر در دامنه های حجمی مختلفی بین 60 تا 2000 لیتر تولید و موجود میباشد در نظر داشته باشید که این وان ها برای پرورش ماهیان در وان میباشد.

این وان ها از استحکام بالا و مقاومت بسیاری در برابر نور یو وی افتاب میباشد و باعث پوسیدی نمیشود و در مکان ها بسیار وسیع نیز قابل استفاده هستند.

یکی دیگر از نیاز های همه ابزیان فراهم کردن غذای ان هاست که بتوانند به زندگی خود ادامه دهند به همین دلیل یکی دیگر از تجهیزات مهم پرورش ماهی دستگاه اکسترودر نیز میباشد.

این دستگاه یک مکانیک صنعتی به شمار میرود و کار ان تولید غذا و تغذیه برای انسان و موجودات میباشد.

این دستگاه طی فرایند های خاصی برای ماهیان تغذیه فراهم کرده و ان موجودات از ان مصرف میکنند.

یکی در از نیاز های مهم پرورش ماهی نیز استخر های استاندارد میباشند که باید دارای عمق های بسیار خاص و ابعاد های خاص برای تعداد ماهی های مورد نظر ساخته شود و ساخت این استخر ها توسط یک سری اصول های مهندسی و پرورشی طراحی و ساخته میشوند.

حداقل ارتفاع این استخر ها دیگر کمتر از نیم متر نیز نمیباشند.

صادر کننده تجهیزات پرورش ماهی

صادر کننده تجهیزات پرورش ماهی

تمامی دستگاه هایی که در بالا از ان ها نام برده شد یکی از مهم ترین تجهیزات ها و یکی از دستگاه های صادرات بسیار مهم در ایران نیز میباشد که کمک بسیاری در رونق این صنعت کرده است.

صادرات این دستگاه ها توسط نمایندگی ها که خرید ان دستگاه ها از اینترنت در خارج کشور به صورت تعداد زیاد یا درخواست کشور های استفاده کننده است که باعث صادرات این کالا ها به خارج کشور برای پرورش ماهی ها شده است.

تماس با ما