Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 20 in /home3/wogchnhu/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
خریدار اسپلش پرورش ماهی - فارود صنعت

خریدار اسپلش پرورش ماهی

برای مراکز پرورش ماهی تنها اکسیژن و نور آفتاب کافی نمی باشد چرا که در این مراکز تعداد ماهی ها و عمق استخرها زیاد و متفاوت با هم می باشد؛ بنابرین برای جبران کمبود اکسیژن فرد پرورش دهنده باید خریدار اسپلش پرورش ماهی باشد.

مراکز بزرگ پرورش ماهی برای تامین اکسیژن استخرها که با عمق های متفاوت حفر شده اند نیاز به دستگاه های کمک کننده دارد؛ یکی از این دستگاه ها اسپلش می باشد که نوعی دستگاه هوادهی است، خریدار اسپلش پرورش ماهی برای تهیه این دستگاه باید به نکات مهمی توجه کند.

خریدار اسپلش پرورش ماهی

خریدار اسپلش پرورش ماهی

با افزایش روز به روز جمعیت نیاز به مواد غذایی نیز افزایش می یابد و دیگر نمی شود به رورش های سنتی تمام نیازهای غذایی جامعه را رفع کرد، به همین دلیل است که علاوه بر مزارع گلخانه ها تاسیس و علاوه بر دریاها مراکز پرورش آبزیان دایر شده است و از این قبیل مجموعه ها برای برپا نگه داشتن این دسته از مجموعه ها نیاز به وسایل غیرطبیعی داریم تا بتوانیم با استاندارد ترین روش ممکن از آن نتیجه بگیریم.

برای مراکز پرورش ماهی نیاز به دستگاه هواده داریم تا بتوانیم اکسیژن مورد نیاز ماهی ها را فراهم کنیم که یکی از این دستگاه ها اسپلش نام دارد.

خریدار اسپلش پرورش ماهی در حین خرید باید به نکاتی از جمله عمق استخر، تعداد ماهی ها، متراژ مرکز پرورش ماهی و … توجه کند تا بتواند خریدی دقیق انجام دهد.

اسپلش پرورش ماهی

خریدار اسپلش پرورش ماهی

اسپلش پرورش ماهی دستگاهی است که هوا و آب را با هم مخلوط کرده و با نوساناتی که در آب ایجاد می کند باعث می شود تا دمای تمامی نقاط استخر یکسان شود و همچنین ذرات غذا را به همه جای استخر می رساند تا ماهی ها بتوانند راحت تغذیه کنند و دسترسی یکسانی به منابع غذایی داشته باشند.
برای بیان تفاوت اسپلش ها با یکدیگر می توان به این موارد اشاره کرد.
• دور موتور
• قدرت
• ظرفیت آبدهی
• میزان اختلاط اکسیژن
• وزن دستگاه

با توجه به این موارد و اندازه استخر خریدار اسپلش پرورش ماهی برای خرید اقدام می کند.

انواع اسپلش پرورش ماهی

اسپلش ها انواع و سایزهای مختلفی دارد که این امر روی میزان اختلاط اکسیژن، قطر و پهنای فواره، وزن اسپلش، میزان جابه جایی آب، منبع توان، جنس شناور نگهدارنده و قابلیت تعمیر الکترو موتور تاثیر می گذارد و آنها را از هم متمایز می کند؛ که هر کدام برای استخرهای پرورش ماهی متفاوت از نظر متراژ استفاده می شوند.

تماس با ما